sâmbătă, 11 decembrie 2010

Rugby - Stejarii București vs. Stade Francais (1)

Aici avem o parte din galeria lui Stade Francais - ce idee, să aibă roz-bombonul ăla drept culoare emblematică. Barem tricourile de joc erau ceva mai bălțate, doar jambierele rămăseseră roz uni.


Tribuna a doua e și ea plină. Și terenul e plin ...


Întotdeauna mi-au plăcut pozele cu faze de joc suprapuse peste silueta mănăstirii Cașin. Și, dacă te uiți cu atenție, se zărește și fumul de la grătarele cu mititei. Asta e tare - sport, religie și mititei ...


Meciul s-a întîmplat tot pe stadionul Arcul de Triumf, normal, de data asta cu o organizare mai bună și cu bilete de intrare la prețuri ce sfidează concurența, de pildă eu am dat 5 lei pentru un loc oarecare la tribuna a doua. Vremea fiind senină, fără șanse de ploaie sau ninsoare, n-a fost nevoie de adăpostul copertinei de la tribuna întîi.
Frigul a fost însă tăios, de mi-au înghețat degetele pe declanșator, iar aparatul foto a dat "Lens error" în serie, lucru care se petrece doar la temperaturi apropiate de 0 grade - pesemne sistemul mecanic al bietului Nikon nu mai face față.
Partida a fost plăcută ochiului, Stejarii au marcat două eseuri, în schimb francezii au dat vreo patru și au cîștigat cu 29-20. Ultimele lor trei puncte le-au dat chiar la ultima fază, așa că ciuciu bonus ofensiv și ciuciu bonus defensiv. Zero puncte.
Dar nu-mi pare rău, băieții chiar au vrut să joace rugby și au și jucat cum trebuie, eseurile stau mărturie.
(va urma)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu