duminică, 5 decembrie 2010

Rugby - Cupa României

M-am dus pe stadion la finala Cupei la rugby, adică Steaua contra Știința Baia-Mare. Am ajuns cu vreo cinci minute înainte de ora de începere, adică patru după-masa. Surpriză! nu mai sînt bilete la vînzare! deși locuri libere sînt cîte vrei. În schimb, șmecherașul de la casa de bilete te îndruma către un tuciuriu de la intrare, care permitea accesul contra unei sume modice de 5 lei. Biletul se presupune că valora vreo 10 lei.



Așa că am stat p-afară, pentru că n-am de gînd să-i îmbogățesc pe toți țiganii jegoși și escrocii burtoși din țara asta. Bineînțeles, jandarmii stăteau bine-mersi și nu erau deloc interesați de cele ce se întîmplau sub nasul lor. (Construcția stadionului permite vizionarea meciului și din afara sa, din stradă, asta o spun pentru cei ce nu cunosc locurile).

Excelentă organizare, care va să zică! Un sincer bravo Federației!



N-am avut pentru ce să regret hotărîrea luată. S-a jucat un fel de bambilici, cel puțin în prima repriză, scor 2-1 la loviturile de peadeapsă (deci 6-3 pe tabelă) și 1-1 la ratări. A fost o fază prelungă de atac pe grămadă a băimărenilor în ultimele minute ale reprizei, credeam că iese de un eseu, dar n-a fost să fie.


La pauză am plecat. Mai bine să mă duc la patinoarul Floreasca să văd cam care e mișcarea pe-acolo - distanța e relativ mică, vreo 20-25 de minute de mers pe jos - decît să văd meciul cu pricina. Eu nu neg că jucătorii luptă cu dăruire și dau din ei tot ce au mai bun, dar uneori asta pur și simplu nu e de ajuns. Din fericire, a fost doar frig, nu a plouat ca ieri și nici nu a dat prima ninsoare a iernii cum s-ar fi putut întîmpla.

Rezultatul final l-am aflat de pe net; Baia-Mare a marcat totuși un eseu în repriza a doua și a cîștigat cu 13-6. Felicitări!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu