miercuri, 28 septembrie 2011

Paralela-enigmă (2)

Mda ... am avut gura aurită ... sau coclită, mă rog, depinde cum vezi lucrurile.

Naționala României s-a umplut de bube în ultimele meciuri de la Mondialele din Noua Zeelandă. Paralela de care vorbeam a fost perfectă, așa cum am descris-o într-un post precedent. am pierdut și în fața inamicului tradițional, Georgia, în meciul care ar fi putut fi unica și tradiționala victorie rugbyystică românească la World Cup. (Ca o paranteză, rău am mai decăzut ... de la "inamicul tradițional, Franța" am regresat la "inamicul tradițional Italia", și pesemne în anii următori urmează să avem ca inamic tradițional Spania, Germania sau Ucraina, cine știe?!?)

Episodul cel mai jenant s-a petrecut însă la meciul contra Angliei. Poate la alte sporturi mai poate fi trecut cu vederea că te prezinți cu echipa a doua, chipurile ca să odihnești titularii pentru mahahahaharele meci cu Georgia. Dar nu și în rugby. Păi faza asta o s-o țină minte englezii 50 de ani de acu înainte ... bine, hai, nu 50, dar 25 sigur ... ia să ne închipuim cum ar fi ca rugbyul românesc să crească în valoare și să ajungem să perfectăm un amical (meci-test, mă rog) cu Anglia, sau (dar asta e deja S.F., sau povești vînătorești) să batem iar la porțile Turneului celor X națiuni (pe vremuri X =5, acum X=6, în viitor nu se știe). Oare ce o să zică englezii?

Păi o să zică ceva de genul Cine-s mă românii ăștia? Aaaa, da, sînt țopîrlanii și mîrlani ăia care au băgat echipa a doua la WorldCup 2011! Paștele mamii lor! afară cu mitocanii!!

Și, din păcate, vor avea dreptate. Iar scuipatul lor disprețuitor este corect să fie recepționat de gura deschisă a dobitocului sau dobitocilor care au hotărît să pună în operă un asemenea afront.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu