sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Rugby: România - Uruguay - the aftermath

Cîteva considerații asupra celor două meciuri - alternativ una de la noi (România), una de la ei (Anglia):

1. Slavă Domnului că s-a terminat! România merge la Mondiale, iar stadionul a fost arhiplin.

2. Atît englezii cît și sud-africanii se apără formidabil, chiar și la cîțiva centimetri de terenul de țintă.

3. Am văzut o echipă a Uruguayului care a reușit să greșească mai mult și mai variat decît cea a României.

4. Unicul eseu al englezilor a fost marcat iarăși după o intercepție și o cursă de-a lungul întregului teren sfîrșită la cu încercare la centru. Cam în același stil ca și în meciul cu Australia. Devine deja o obișnuință ...

5. Echipa noastră a jucat foarte mult la mînă, pe trei-sferturi. (Bine, punctele de fixare veneau mai repede decît prevede legea :) ). Totuși, împotriva unei echipe care pierdea constant tușele proprii (și grămezile pe introducere proprie, dar asta-i o altă poveste) oare n-ar fi fost mai potrivit ca ai nosștri jucători să caute tușa cît mai aproape de terenul lor de țintă, mizînd pe faptul că în proporție de 75% mingea va fi a noastră?

6. După eseul ăla englezesc, punctele lor au trecut de la 6 la 11, lucru perfect normal. Dar, deși eseul a fost la centru iar transformarea se cheamă că era o simplă formalitate, punctel au rămas tot 11! Din cîte am văzut, imediat după eseu, autorul i-a dat imediat balonul transformerului - faza fiind superrapidă, întreg 22-ul sudafrican era depopulat - iar acesta a tras direct din drop. Dar a nimerit bara!! Incredibil! de la 15 metri, central, nejenat de nimeni, a tras în bară - chiar și televiziunea engleză a fost surprinsă, nici măcar nu cadraseră pe H-ul Africii de Sud ... eu am văut doar cum omul trage, și mingea ricoșează înapoi ... doar bară a putut fi ...

7. Hai că am fost cîrcotaș. Cînd România joacă cu degajări lungi în tușă, nu e bine, cînd joacă pe treisferturi, iar nu e bine. În fine ... cred că Uruguayul era de bătut oricum, chiar și numai din dropgoluri.

8. Ce viteză și agilitate are Nvuvu ăla! (sper că am ortografiat corect). Excelent la al doilea eseu sudafrican.

9. Ce viteză și agilitate are Fercu ăla! (sigur am ortografiat corect). Excelent la al nu știu cîtelea eseu românesc. Bine, apărătorii erau de cu totul alt calibru, și nu mă refer la dimensiunile fizice.

Cam asta e. Revin dacă îmi mai amintesc cîte ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu